Reacties
Reacties 1 - 50 van 124
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jeanne | Dat was een topreis zeg !! Nu fijn nagenieten !! | 3 apr. '19 |
| Patricia Peters | Top! Dank je voor de leuke verhalen ik heb er van… | 1 apr. '19 |
| Arco Zwijnenburg | Lekker in de tuin met vrienden kijken naar de filmtjes | 31 mrt. '19 |
| Henny Loffeld | Geweldig hoe jullie ons weer mee op reis hebben genomen.… | 30 mrt. '19 |
| Lysette Fokke | Het was weer super mee reizen met jullie via alle… | 27 mrt. '19 |
| Annick | Ik heb er denk ik evenveel van genoten als jullie.… | 27 mrt. '19 |
| Annique | Bedankt voorzet “meereizen”. Het was fantastisch.… | 27 mrt. '19 |
| Mariëlle | Ik vond het heerlijk jullie verhalen te lezen! Gewoon… | 27 mrt. '19 |
| Gabrielle | Super leuk je verhalen en wat heb je er leuk over… | 27 mrt. '19 |
| Eleonore | Dank je wel dat wij weer met jullie mee mochten reizen.… | 27 mrt. '19 |
| Helma | Inge en Corné, heel veel dank voor jullie mooie reisverhalen,… | 27 mrt. '19 |
| Mieke Dijkers | Elke dag weer smul ik van jullie verhalen. Wat lijkt… | 26 mrt. '19 |
| Anka | Ik heb erg genoten van jullie verhalen en ik hoop… | 26 mrt. '19 |
| IngridV | Blijft heerlijk om te lezen, | 26 mrt. '19 |
| Annique | Ik wil ook wel in zo’n straatje met gekleurde huisjes… | 26 mrt. '19 |
| Henny Loffeld | Mooi verhaal weer aangevuld met mooie foto ‘s Schitterend… | 25 mrt. '19 |
| Carina Kostermans | Wat een geweldige reis beleven jullie | 25 mrt. '19 |
| Annique | Die knoop kun je altijd nog open zetten; lekker genieten! | 22 mrt. '19 |
| Matthijs | Prachtig verhaal...leuk om dit te lezen. | 22 mrt. '19 |
| Henny Loffeld | 👍🦚🦚🦚🦚🦚 | 22 mrt. '19 |
| Natasja | Wat geweldig beschreven allemaal weer. We beleven… | 21 mrt. '19 |
| Henny Loffeld | Geweldig met mooie foto’s | 21 mrt. '19 |
| Anka | Ik lees nog steeds elke dag met veel plezier jullie… | 20 mrt. '19 |
| Carina Kostermans | Wat een geweldige verhalen, net of we er bij zijn | 20 mrt. '19 |
| Annique | Zo tof om op deze manier met jullie “mee te reizen”. | 19 mrt. '19 |
| Marcella | Het is weer de moeite om de mooie beelden te bekijken… | 19 mrt. '19 |
| IngridV | Wat een super leuke dag weer. 😍 | 19 mrt. '19 |
| Henny Loffeld | Bedankt weer voor het mooie verhaal | 19 mrt. '19 |
| Marjolijn Peeters-Diepstraten | Wat een mooi verslag Inge en Corne. Het is alsof ik… | 18 mrt. '19 |
| Henny Loffeld | Wat een prachtig verhaal weer. Aangevuld met foto’s… | 18 mrt. '19 |
| Erwin | Weer prachtig verhaal hoor. Tis duidelijk dat ik ook… | 18 mrt. '19 |
| Lysette Fokke | Wauw wat moet dat maf zijn om eerst in die krottenwijk… | 18 mrt. '19 |
| Jeanine | Wij deden de reis met fox, maar gelukkig kon onze… | 17 mrt. '19 |
| IngridV | Het blijft goed om heerlijk mee te lezen. Ik verheug… | 17 mrt. '19 |
| Henny Loffeld | Mooi verhaal weer | 17 mrt. '19 |
| Henny Loffeld | ❤️❤️❤️ | 17 mrt. '19 |
| Matthijs | Oh dat is inderdaad zonde als ze daar een stop inlassen… | 17 mrt. '19 |
| Erik van Rij | Wat een heerlijke bezigheid het lezen van jullie reisverslag… | 17 mrt. '19 |
| Eleonore | hahaha dat stukje van het fluitje van FOX organisatie… | 17 mrt. '19 |
| Erwin | Gave filmpjes!!! | 17 mrt. '19 |
| Lysette Fokke | Je houd er een goed tempo in met schrijven. ... leuk! | 16 mrt. '19 |
| Annique | Fantastisch wat een reis.. en schrijfkunst! | 16 mrt. '19 |
| Mieke Dijkers | Wat super leuk gemaakt!!! | 16 mrt. '19 |
| Henny Loffeld | Sluit me aan bij Eleonore geschiedenis les 👍👍👊🏼👊🏼👍👍 | 15 mrt. '19 |
| Eleonore | Wat een avontuur beleven jullie weer. En dit is tevens… | 15 mrt. '19 |
| Marcella | inge bedankt wij genieten er van | 14 mrt. '19 |
| Jeanine | Inge, complimenten, erg leuk om je verhaal te lezen.… | 14 mrt. '19 |
| Annique | Toch behoorlijk veel te doen op zo’n day off 😅 | 14 mrt. '19 |
| Henny Loffeld | Zelfs op jullie rustdag weet je ons te boeien | 14 mrt. '19 |
| Inge | Wat fijn te lezen dat jullie zo meegenieten van onze… | 14 mrt. '19 |
1 2 3 Volgende »


- Jeanne: Dat was een topreis zeg !!…
- Patricia Peters: Top! Dank je voor de leuke…
- Arco Zwijnenburg: Lekker in de tuin met vrienden…
- Henny Loffeld: Geweldig hoe jullie ons weer…
- Lysette Fokke: Het was weer super mee reizen…
Alle reacties »