Dag 5 : New York - San Francisco

6 april 2016 - San Francisco, California, Verenigde Staten

04.30u, wake up call

Want om 05.30u worden wij weer opgehaald door onze taxichauffeur Karel, om ons naar het vliegveld te brengen…

Het eerste deel van onze vakantie is
gewoon fantastische geweest.
Een indrukwekkende stad en geweldige momenten beleefd…. En 1 ding is zeker: 3 dagen is gewoon het minimum dat je nodig hebt om New York een beetje te verkennen…

La Guardia: vertrek tijd 08.50u

We vliegen naar San Fransisco met een tussenlanding in Houston.
Volgens mij is dat niet echt richting San Francisco maar ja, daar dan gewoon maar even lunchen hè.

Tijdens onze wachttijd van 2u, nog even een leuk FaceTime momentje met de collega's van Corne in Tilburg.

"Houston we have a problem"….. , groetjes aan
Tilburg 😂

Rekening houdend met het tijdsverschil zou de aankomsttijd rond 16.30u zijn.

Corne heeft zowat een voorspelling gedaan, en het doel is om vanavond omstreeks
20.00u  in een lekker restaurant te zitten bij Fishermans Warf … we gaan het zien!

1. Renee:
    7 april 2016
    Leuk hoor dat is zo'n geweldige stad!
    Daar heb je ook wel een paar dagen nodig, heel veel genieten van alles wat dit geweldige land te bieden heeft!
  2. Erik van Rij:
    7 april 2016
    Dit is de mooiste stad die ik ken, er heerst een verslavende sfeer en zeker het weer erg lekker. Geniet ervan en veel plezier in SF.