(Huwelijks)-reis Thailand: Dag -1

31 maart 2017 - Schiphol, Nederland

Vrijdag 31 maart 2017,
Een datum die we niet snel gaan vergeten:
Onze huwelijksdag!!!!!
Jaja, je leest het goed: wij zijn vandaag getrouwd!
Corne is al enkele jaren aan’t verkondigen dat we gaan trouwen op 1 april… en dit jaar hebben we het dan tòch gedaan! Nét niet op 1 april, dat ging me wat te ver, maar de dag ervoor. Bleek genoeg om toch enkele van onze vrienden te doen twijfelen of het wel echt waar was, of een vervroegde aprilgrap!
Niet dus, ’t Is gemeend!
We hebben dit vrij laat beslist, en omdat de knoop dan toch doorgehakt was, wat betreft het trouwen, hebben we de dag dan maar ineens aan onze vakantie laten aansluiten.

Supermooie dag! Stralende zon! Ik hoorde net op het nieuws dat het de warmste 31 maart was, ooit gemeten! Tja, ik zeg altijd: “je krijgt wat je verdient….” ;-)
We hebben de dag met ons tweetjes doorgebracht omdat we geen van beiden behoefte hadden aan veel gedoe. Gewoon naar het gemeentehuis, mooie tekst voorgelezen, handtekening gezet, en dan…huppakee: terrasje op, van het zonnetje genieten, hapje eten, en dan onze tas pakken en met de trein naar Amsterdam!
We vertrekken eigenlijk morgenavond pas naar Thailand, maar de vakantie is voor ons vandaag al begonnen!
En dus zitten we vanavond luxueus te genieten in het Steigenberger Airport Hotel in Amsterdam, kwestie van de dag in stijl af te sluiten...
Hotel geboekt vlakbij Schiphol, lekker relaxen, morgen nog een dagje Amsterdam meepikken, en daarna richting luchthaven…

1. Carina Kostermans:
    31 maart 2017
    Nogmaals van harte gefeliciteerd en een geweldige huwelijksreis.
  2. Jeanne:
    Hoi Corne en Inge,
    Wat n mooi nieuws. Gefeliciteerd!
    En meteen n mooi verhaal om mee te beginnen zo.
    Geniet van elkaar en van jullie as vakantie!
    Ga jullie zeker volgen, dat wordt n hele bijzondere reis nu.
    Die bestemming staat ook nog op ons verlanglijstje. Blijf hoop houden hè? !
    Groetjes Jeanne
  3. Toos Lodewikus:
    31 maart 2017
    Gefeliciteerd, fijne vakantie. Geniet er van
  4. Sandra:
    Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik dit zag, tja met Corne weet je nooit he , er zijn zo dikwijls grapjes rond gemaakt. Wij zijn superblij voor jullie dat jullie deze stap gezet hebben, wij wensen jullie heel veel geluk en liefde toe. Geniet van jullie huwelijksreis !
  5. Ingrid:
    31 maart 2017
    Wat een leuk nieuws dus van harte gefeliciteerd en een geweldig gave honeymoon/vakantie. Heerlijk genieten van al het moois in Thailand en van elkaar.
  6. Lysette:
    Feli!
    Wij zijn er dus behoorlijk stil van nu we beseffen dat we dus eigenlijk mee met jullie op huwelijksreis gaan.
    Ik zeg... we vragen gewoon of ze bij elk hotel bloemblaadjes willen neerleggen voor ons (ja ook voor ons vind ik bij deze. Erwin en ik kennen elkaar nu op 1 april precies 4 jaar dus...
  7. Eleonore:
    1 april 2017
    ik was er echt even stil van en.toen het nieuws eindelijk geland was kwam het besef dat mijn maatje eindelijk getrouwd is met de vrouw die hem echt gelulkkig maakt en dat hij voor het eerst in zijn leven het officiële ja-woord uitgesproken heeft en wat kan ik anders dan blij zijn dat ik er al een tijdje een nieuwe lieve vriendin bij heb gekregen waar ik van ben gaan houden niet alleen omdat je Corne gelukkig maakt maar ook om wie jij bent een mooi liefdevol mens. Lieve schatten ik hou van jullie geniet van jullie huwelijksreis en ik kijk al uit naar de mooie reisverslagen. Nogmaals gefeliciteerd dikke kus
  8. Rilana:
    Echt super leuk voor jullie gefeliciteerd
  9. Henny Loffeld:
    1 april 2017
    Nogmaals gefeliciteerd echt te gek. Zeker bijzondere dag jullie trouwdag en de geboorte van onze kleindochter. Hele fijne vakantie. Liefs Henny