Countdown

18 januari 2023 - Bergen op Zoom, Nederland

Hier zijn we weer!
En ditmaal met een HEEL ander soort “rondreis” dan wat jullie gewend zijn van ons!

We gaan namelijk op cruise!

Ik zag mezelf niet onmiddellijk op cruise gaan, maar het stond op Corne z’n “to-do” lijstje, en dan moeten we er wat mee hè.

Dus de eerste vraag die dan volgt is : WAAR gaan we cruisen? ……… Luxe probleempje: want de Caraïben hebben we eigenlijk al bijna helemaal gezien! En in februari is de Middellandse zee ook geen optie…  En dan kwam plots het idee: “ Waarom gaan we niet eens richting Verenigde Arabische Emiraten?” Nog nooit geweest, het is er lekker weer, en volgens ons toch wel een bestemming die je eens met je eigen ogen gezien moet hebben! Reden genoeg dus om deze regio eens te gaan verkennen!

En hoe meer we er ons gingen in verdiepen, hoe enthousiaster we werden…
Wij houden sowieso van de glitter & glamour van Las Vegas, maar deze is volgens mij peanuts tegenover wat we in Dubai gaan tegenkomen!
En hoezeer we ook onder de indruk zijn van New York en z’n hoge wolkenkrabbers, ik denk dat we Dubai binnenkort kunnen toevoegen aan “meest indrukwekkende skylines ter wereld”
En dan hebben we het nog niet eens gehad over de unieke landschappen en de cultuur die we in deze contreien gaan ontdekken… Benieuwd wat deze trip ons gaat brengen!

Aangezien vertragingen op luchthavens en gemiste vluchten eerder de norm dan uitzondering zijn, hebben Corne en ik besloten om alvast enkele dagen op voorhand naar Dubai af te reizen. Op deze manier kunnen we rustig de tijd nemen om alles te gaan bekijken, EN we zijn ook zeker op tijd om in te schepen op onze cruiseboot!  Want de boot wacht op niemand hoor!  Te laat = Helaas!
In totaal zullen we dus eerst 5 dagen in Dubai blijven en daarna 7 dagen gaan varen.
We vertrekken dan vanuit Dubai op 4 februari richting Abu Dhabi, dan door naar Sir Bani Yas eiland, 1 dag op zee, waarna we zullen aankomen in Damman, en van daar uit zullen we dan weer verder varen naar Doha, om uiteindelijk weer aan te komen in Dubai op 11 februari. Mooi rondje denk ik!

Wij zijn in elk geval enthousiast!
Jullie ook? Meld je dan hier onderaan aan voor onze mailing-lijst, en dan nemen we jullie mee op avontuur!

Countdown…..

1. Jeanine:
    18 januari 2023
    Gezellig, heel veel plezier, ik ga het zeker weer volgen😃
  2. Mineke:
    18 januari 2023
    Wordt vast een super mooie cruise,heel veel plezier en ik volg jullie.✈️🛳
  3. Marjolijn Peeters-Diepstraten:
    18 januari 2023
    Wij wensen jullie een hele fijne reis toe en kunnen niet wachten om jullie mooie verhalen te lezen en mee te kunnen genieten. Maak er een mooie reis van schatjes 😘
  4. Stefaan:
    19 januari 2023
    Aftellen 😘 dat gaat een mooie reis worden !
  5. Resy Sio:
    19 januari 2023
    Mooi vooruitzicht op een mooie reis/cruise voor jullie 🌞🛳️🏙️
    ik ga graag mee op avontuur 🤗
  6. Carina Kostermans:
    19 januari 2023
    Dat wordt weer een mooie reis, ik ga jullie zeker volgen
  7. Erwin:
    19 januari 2023
    Superleuk om weer te mogen lezen wat jullie meemaken!!
  8. Lysette:
    19 januari 2023
    Ben benieuwd naar jullie verhalen! 😀
  9. Esther Van Ras:
    19 januari 2023
    Zin om jullie verhalen te lezen, heel veel plezier 💋🥰
  10. Henny Loffeld:
    19 januari 2023
    Gezellig ik ga jeerr met jullie mee op reis. Extra bijzonder want wij gaan 25 februari voor het eerst cruisen
  11. Eleonore:
    19 januari 2023
    Ik ga zeker mee op jullie reis🍀 alvast heel veel plezier in het mooie Dubai
  12. Liesbeth:
    19 januari 2023
    Ik lees graag weer mee. Geen cruise liefhebber, maar ben benieuwd hoe jullie dit gaan ervaren. Veel plezier!
  13. Babette:
    19 januari 2023
    oh wat leuk, ik lees mee!
  14. Anja Fikke:
    19 januari 2023
    Leuk! Ik wil wel volgen. Wij doen bijna dezelfde cruise een maand later met een andere rederij. Alvast veel plezier toegewenst 👍🏼
  15. Anita van Ommeren:
    Echte levensgenieters zijn jullie. Geweldig. Jaloers wil ook mee. 😀🌞
  16. Hanneke:
    19 januari 2023
    Zo heerlijk om mee te genieten van jullie mooie reizen en jullie humor zaaaalig!
  17. Ann:
    19 januari 2023
    Ohhhh leuk...we gaan weer kunnen mee genieten van jullie mooie vakantie
  18. Sandra:
    19 januari 2023
    Zo leuk om jullie te volgen , je omschrijft al jullie verhalen zo mooi, we lijken er middenin te zitten . 😀 fijne vakantie !
  19. Erik van Rij:
    21 januari 2023
    Kan niet wachten te horen , lezen en zien hoe jullie ervaring zal zijn....en hoe besmettelijk dit virus is...;)
  20. Charles van baast:
    21 januari 2023
    ik wens jullie alvast een hele fijne vakantie. hoor graag van jullie avontuur... groet charles
  21. Ed:
    23 januari 2023
    Hoi Corne en Inge.
    Veel plezier op deze cruise het wordt vast weer een mooie reis.
    groetjes je oud collega Ed
    26 januari 2023
    geniet er van marcella & Rick
  24. Selma:
    27 januari 2023
    Jaa, leuk! Ben heel benieuwd naar Dubai!

Fijne vakantie, alvast!!
  25. Erika: