Reacties

Reacties 1 - 50 van 160

Naam Reactie Datum
Ingrid Wat een pracht reis wederom, super om alles mee te… 23 feb. '23
Marcella Boekaerts bedankt dat wij mee hebben mogen genieten het was… 12 feb. '23
Jeanine Wij hebben genoten en komen voor tips en trucs op… 11 feb. '23
Elke Permentier Amai😱ni te doen!! Kei knap en kei leuk precies!!❤️ 11 feb. '23
Stefaan Heel erg genoten van jullie avonturen ! Jullie hebben… 11 feb. '23
Erik van Rij Wat fijn om te horen dat het een geslaagde reis was,… 11 feb. '23
Marjolijn Peeters-Diepstraten Heel indrukwekkend allemaal en wij hebben fijn mogen… 11 feb. '23
Lysette ❤️wat een bijzonder drankje ah einde vh filmpje! 11 feb. '23
Jacques Bielars Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt. 11 feb. '23
Liesbeth Het was leuk om or avonturen te kunnen volgen. Fijn,… 11 feb. '23
Marcella Boekaerts top , dit is toch een vakantie helemaal af , die beelden… 11 feb. '23
Henny Loffeld Mooie reis weer. Mooie afsluiting. Veilige terugreis 11 feb. '23
Lysette ❤️ 10 feb. '23
Carina Kostermans Wat een mooie reis is dit geweest. 10 feb. '23
Marjolijn Peeters-Diepstraten In een woord GEWELDIG !!!! 10 feb. '23
Marjolijn Peeters-Diepstraten Wauw, wauw en nog eens wauw, wat een fantastische… 10 feb. '23
Marjolijn Peeters-Diepstraten Wat een leuk verhaal weer, spannend zeg die secret… 10 feb. '23
Liesbeth Ziet er gaaf uit, dat museum. Mooi dat jullie dat… 10 feb. '23
Adrienne Weer genoten van jullie verhalen! Goede terugreis! 10 feb. '23
Matthijs Wat een mooie afsluiter van deze reis! Leuk om jullie… 10 feb. '23
Erik van Rij Mooie laatste dag....met een gedenkwaardige afsluiting....nu… 10 feb. '23
Hanneke Zooooo tof dat jullie dit mogen doen echt geweldig!😘 10 feb. '23
Ed Dat lijkt mij ook heel tof om met een jeep door de… 10 feb. '23
Henny Loffeld Weer mooie herinneringen. Mooi verhaal vergezeld door… 10 feb. '23
Erik van Rij weder om een prachtige dag in de pocket :) 10 feb. '23
Esther Van Ras Wauw wat heerlijk weer die verhalen.... jullie genieten… 10 feb. '23
Marcella Boekaerts weer een mooi reis verhaal bedankt dat wij ook even… 10 feb. '23
Lysette ❤️ 10 feb. '23
Erik van Rij Weer een andere ervaring van Cruisen met 6000 mede… 8 feb. '23
Henny Loffeld Wat een drukte 8 feb. '23
Lysette ❤️ 7 feb. '23
Marcella Boekaerts je moet er bijna voor geboren zijn om in zulke wereld… 7 feb. '23
Marcella Boekaerts bedankt dat wij mee mogen genieten sportieve vakantie… 6 feb. '23
Marjolijn Peeters-Diepstraten Ziet er prachtig uit allemaal, wauw zeg!!!! Jullie… 6 feb. '23
Marjolijn Peeters-Diepstraten Mooooooooi!!!!!! Ziet er allemaal waanzinnig uit.… 6 feb. '23
Marjolijn Peeters-Diepstraten Heerlijk zeg!!!! Mooie foto's weer, jullie stellen… 6 feb. '23
Adrienne Oh dat ziet er heerlijk uit! 6 feb. '23
Henny Loffeld Lekker relaxen 🥂🥂 6 feb. '23
Lysette ❤️ 6 feb. '23
Matthijs Ook lekker zo'n dagje 😉 6 feb. '23
Erik van Rij Heerlijk zo'n relax strand dagje....ook nodig… 6 feb. '23
Ed Mooie Foto;s Corne. Ik hoef je niet te zeggen ervan… 6 feb. '23
Roland Mommens Ik wacht op het eerste boek met verzamelde reisavonturen!… 6 feb. '23