De voorbereidingen zijn afgerond en nu countdown

25 maart 2016 - Oosterhout, Nederland

image  Hoi Allemaal

De voorbereidingen zijn afgerond en wij zijn aan het aftellen naar 2 april 2016….

Het idee van deze reis is ontstaan toen ik op 5 juli 2015 aan Corne de vraag stelde: “waar zou je eens naartoe willen met je verjaardag in april 2016?”

Corne wist dat ik in een vorig leven al eens een prachtige reis door Amerika had gedaan dat leek hem ook wel een leuk idee!
Zodoende gingen we toch maar eens kijken op booking.com , en wat bleek: Las Vegas Luxor hotel  20 april, stond tot onze grote verbazing €226 voor 5 nachten! 😳

Ik heb effe 2 keer opnieuw ingelogd om zeker te zijn dat dit wel klopte heb er meteen m’n creditcard bijgenomen!
En zo was begin gemaakt…..

Na de nodige research hadden we een goed idee van hoe de route zou gaan lopen, en we hebben besloten om dit zelf te gaan organiseren. Reisbureaus vragen werkelijk onmenselijke prijzen, en daarbij komt dat hier de voorpret voor Corne al begon!

Cheaptickets.nl ---- Booking.com --- Google maps  Viator voor tickets…….. werkelijk ALLES heeft hij uitgezocht! Hij kon onze reis bijna dromen!

Het is ondertussen 25 maart en alles is nu geregeld. Binnen een weekje is het zover, en we nemen jullie graag mee op ons avontuur!

Benieuwd naar wat komen gaat……..

1. Lysette:
    Nog 1 weekje... Enjoy!
  2. Miriam krist:
    25 maart 2016
    Ook wij hebben deze reis mogen maken. Blijft de mooiste reis en wat mij betreft het mooiste gedeelte van Amerika. Geniet er van !!!
  3. Eleonore:
    Lieve Corne en Inge,
    Wat fantastisch dat jullie ons op deze manier deelgenoot maken van jullie reis wij weten dat het een onvergetelijke ervaring gaat worden. Geniet er dubbel van en vergeet je reisboedha niet.
    Dikke kus
  4. Jimmy:
    27 maart 2016
    Geniet ervan samen en heel veel plezier!
  5. Erik van Rij:
    27 maart 2016
    Kerel en allerliefst Belgisch mopke...jullie verdienen dit en geniet er met volle teugen van, liefst zou ik zo meegaan, maar wij hopen dit volgende jaar weer te gaan doen :)....
  6. Lis.:
    27 maart 2016
    Heerlijk voor jullie zeg...
    Dat wordt 1 grote trip van genieten en genieten...
    Behalve NY (onze rondreis begint in juli en dan komen we er eindelijk) hebben wij alles van jullie lijstje al gehad.
    Ik ga met veel plezier en een feest van herkenning, jullie blog lezen.

Goede reis!
  7. Waileng:
    31 maart 2016
    Goeie reis veel plezier.
    Ik volg jullie via de Blog.