Rondreis Noord-West Amerika 2022

11 juni 2022 - Bergen op Zoom, Nederland

And so it begins…..

Na onze geweldige rondreizen van de afgelopen jaren, en de alom bekende “COVID-19 pauze”, wordt het nu weer eens hoog tijd om een volgend stukje van de wereld te ontdekken!

Op de een of andere manier ga ik toch telkens weer richting Amerika als ik denk aan mijn favoriete reisbestemming… Dit land heeft zoveel verschillende facetten en stilaan ontdekken we meer en meer fijne plekjes.

Onze route heeft ditmaal echter wel voor wat hoofdbrekens gezorgd…

In eerste instantie zouden we vanuit Las Vegas vertrekken en dan naar het zuidoosten rijden, langs de Mexicaanse grens, in een grote boog via Dallas en zo stilaan weer richting Las Vegas. Mooi rondje voor 3 weken.
Maar plots, 2 weken voor vertrek, sloeg de twijfel toe!
Corne is (zoals velen onder jullie ondertussen al wel weten) een klein beetje “bezeten” van research! Werkelijk ALLES pluist hij tot in detail uit voor vertrek! En wat bleek? Plots waren we niet meer zo overtuigd van onze geplande route! Geen specifieke reden, Texas zal best heel mooi zijn, maar we waren niet “overweldigd” door wat we op YouTube tegenkwamen… We misten de prachtige natuur die we gewend waren aan de Westkust, of de interessante plekjes aan de Oostkust.

Gevolg: HEEL DE ROUTE OMGEGOOID!!

We vertrekken nog steeds vanuit Las Vegas.
You love it or you hate it….. En “we love it!”

Las Vegas is voor ons de perfecte mix tussen lekker aan het zwembad hangen om even over onze jetlag te komen, en ‘s avonds er gezellig op uit trekken, de strip onveilig maken!
Ideaal dus om de eerste 2 dagen even te acclimatiseren.

En dan gaan we van start!

De nieuwe route zal als volgt gaan:

Las Vegas

Yellowstone

Yosemite

Dead valley

Las Vegas

Helemaal blij met onze keuze!

En nu aftellen!
Countdown ….. 8 dagen

Voor de geïnteresseerden:

Jullie kunnen onze avonturen volgen! Meld je aan op corne-inge.reislogger.nl, en geef je e-mailadres op. Op deze manier word je verwittigd wanneer er een nieuw verhaal verschijnt…

Tot gauw!
Inge & Corne

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ingrid:
    12 juni 2022
    En tuurlijk reis ik mee, super gave reis gewenst in iig mijn favoriete vakantie land
  2. John:
    Ik ga jullie zeker volgen
  3. John:
    Ik ga jullie zeker volgen
  4. Angelique Brentjens:
    Ik.ga jullie volgen
  5. Henny Loffeld:
    12 juni 2022
    Ik ga Julius weer volgen en mee op reis
  6. Adrienne:
    Ik volg jullie graag!
  7. Lysette:
    12 juni 2022
    Nu al zin in jullie reisverhalen! 😀
  8. Annegien Kol:
    12 juni 2022
    Ik zou jullie graag willen volgen
  9. Mieneke:
    12 juni 2022
    Heb nu al zin in jullie verhalen
  10. Titia Baalman-Ter Steege:
    12 juni 2022
    Ook ik wil jullie reis graag volgen ! Wij hebben een soortgelijke reizen ook gedaan .
  11. G Zwarts:
    Wat leuk
  12. Ilse:
    12 juni 2022
    Ik wens jullie een onvergetelijke reis
  13. Gerrit Kuiper:
    12 juni 2022
    Ook ik wil jullie reis graag volgen !
    Wij hebben een vergelijkebare trip gemaakt , toen gestart in Denver,
    en weer geëindigd in Denver.
    Zijn toe 6 weken onderweg geweest , was een vakantie om nooit weer te vergeten.
    Hele goede reis gewenst , we gaan jullie volgen.
  14. Jurgen van de Nieuwenhuijzen:
    12 juni 2022
    Goede reis! Prachtige route. Ik volg jullie graag.
  15. Jeanine:
    12 juni 2022
    Ja hoor, ik ga jullie ook weer volgen. Kan Corne natuurlijk ook niet zo lang missen😉
  16. Pauline:
    Leuk🤪
  17. Jacques Bielars:
    12 juni 2022
    Ga jullie zeker volgen. Een dergelijke reis staat nl ook nog steeds op mijn lijstje 😀
  18. Marcella Boekaerts:
    12 juni 2022
    heel interesant geniet er van .
  19. De block Nicole:
    12 juni 2022
    Geniet er van ga jullie volgen succes 💋💋💋
  20. Jan en Lilianne:
    13 juni 2022
    Rocky Mountains en Yellowstone, maar ook Bryce en Zion, daar gaan jullie zeker de natuur vinden die jullie zoeken. Leuk dat jullie ook vreemden op jullie reis willen meenemen. Ik ga het met plezier volgen. Wens jullie dan ook een hele mooie en onvergetelijke reis. En voor mij een mooie gelegenheid om weer wat plekjes van Amerika terug te zien.
  21. Robin prinsen:
    Geniet ervan!
  22. Annick:
    Ik volg graag mee😁
  23. Tine De Vries:
    19 juni 2022
    Veel plezier ik reis via jullie weblog mee.