En go!

19 juni 2022 - Schiphol, Nederland

“Geachte Mr. Brentjens,

Tot onze grote spijt moeten wij u mededelen dat uw vlucht voor aanstaande zondag is geannuleerd. Wij beseffen dat dit enig ongemak met zich meebrengt. Dank voor uw begrip…”

WFT ?!??

“Ongemak??”   ”Dank voor uw begrip???”

Grote paniek ja!!

Gelukkig komt dan weer onmiddellijk Corné’s organisatie-talent boven. Hij gaat meteen aan het bellen en mailen om te achterhalen wat er aan de hand is en vooral, hoe kan het opgelost worden!?

En ja hoor: Binnen de kortste keren heeft hij een oplossing voor ons probleem:

Niet de volledige vlucht is gecanceld, maar wèl het eerste gedeelte! Wij zouden namelijk vertrekken vanuit Zaventem (België), kort vluchtje naar Schiphol, en dan, huppakee naar Las Vegas! Maar KLM had dus Zaventem geschrapt als vertrekpunt…

Niet zo erg zou je denken. Is ook veel makkelijker, een rechtstreekse vlucht. Alleen…….. De TERUGVLUCHT staat nog wèl via Zaventem!!

Nou zijn wij gelukkig een internationaal koppel, wat inhoudt dat wij zowel in Nederland, als in België fantastische vrienden hebben!

Dus: Onze vriendin Elvira brengt ons weg naar Schiphol, en onze vrienden Sanneke & Eric komen ons ophalen in Zaventem! THANKS SCHATTIES !!!!!

Tot zover onze “hobbel” in ons vertrekparcours……

Want het vervolg is allemaal supervlot verlopen! Ik had me verwacht aan ellenlange rijen bij de beveiligings-controle, of mega-mensenmassa bij de douane, maar dàt viel allemaal reuze mee! Ok, het was druk. En we hebben ook wel even moeten aanschuiven. Maar 50min om van de “drop off zone” tot in de vertrekhal te geraken is best snel, toch?

En zo zitten we dus nu te wachten in de vertrekhal van Schiphol, klaar voor onze vlucht richting Las Vegas.

Volgens de laatste info is het er een gezellige 39°!

We zullen hier even 2 daagjes verblijven om even uit onze eventuele jetlag te geraken en te acclimatiseren, en dan gaan we rondreizen.  3 weken on the road en leven uit een koffer. Houden wij van! Het enige dat nog tussen ons en “Sin city” staat, is een vlucht van 10u, maar dat hebben we er graag voor over…… en go!

1. Angelique Brentjens:
    Goeie vlucht ✈😎
  2. Anita van Ommeren:
    19 juni 2022
    Oh wat een Ellende zeg maar gelukkig is het goed gekomen.
    Op naar Vegas 😃😘 groetjuss aan jullie.
  3. Henny Loffeld:
    Op naar Vegas 🎉🎉🎊🎊🍾🍾🍾🍾
  4. Annick:
    19 juni 2022
    Fijne vakantie! Ik kijk er naar uit om mee te volgen 😎.
  5. Bettina:
    19 juni 2022
    Dat is schrikken maar gelukkig konden jullie wel gaan. Fijn dat het meeviel met de drukte. Goede reis!
  6. Matthijs:
    19 juni 2022
    Nou, dat begint lekker! Maar mooi dat het regel talent weer alles voor elkaar heeft gekregen. Nu op naar Las Vegas. Waar verblijven jullie daar? Ik ga jullie zeker weer volgen! Veel plezier alvast.
  7. Sjoerd:
    19 juni 2022
    Fijne vakantie! Toch nog goed gekomen!
  8. Lysette:
    Veel plezier! We volgen uiteraard 😀
  9. Dominique:
    19 juni 2022
    Goede reis ... ik volg al mee... Gelukkig voor vandaag al geluk hebben en oplossing gevonden... Geniet ervan ....
  10. Arianne van Bilsen:
    19 juni 2022
    Lekker dan, maar gelukkig goed geregeld en de vakantie is ondertussen begonnen. Have fun
  11. Eleonore:
    19 juni 2022
    Ik kijk al weer uit naar jou smakelijke en ze levendige verhalen die lezen als een goed boek
  12. Roland Mommens:
    19 juni 2022
    En we lezen weer gezellig mee hoor, geniet ervan daar en.. be safe!
  13. Jimmy:
    19 juni 2022
    Gelukkig goed gekomen zo! Fijne vakantie, lekker genieten en we volgen jullie weer!
  14. Ed:
    Hoi Corne en Inge.
    Leuk om weer iets van te horen en dat je toch weer een fantastische reis gaat maken.
    geniet er samen van

Groetjes Ed Adriaansen
  15. Mineke:
    20 juni 2022
    Fijne vakantie geniet van dat mooie land.
  16. Jeanine:
    20 juni 2022
    Gelukkig allemaal toch nog goedgevonden😁en nu gaan genieten
  17. Jan en Lilianne:
    20 juni 2022
    Heerlijk... 3 weken lang wakker worden in Amerika!! Geniet er van. Ik lees graag mee!!