Time goes by when you’re havin’ fun

11 februari 2023 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Time goes by when you’re havin’ fun

En wat hebben we genoten! Wat ons betreft was dit type reis zéker voor herhaling vatbaar!

Is cruisen voor iedereen?

Nee, vast niet. We hebben mensen ontmoet die meestal gingen kamperen…. Zij vonden het verschrikkelijk…. te druk, te heftig….

Maar Corne en ik konden ons wel vinden in deze omgeving!

Nu niet dat het alleen maar glitter en glamour was hoor: je ziet hier ‘s avonds bij het diner evengoed dames in avondjurken, als gezinnen op Crocks. 🤷🏼‍♀️

De boot zelf is geweldig!

Alles straalt luxe uit: De omgeving, de winkels, de bars en restaurants, en natuurlijk de centrale hal met haar weelderige kroonluchters en glazen trappen! 🤩

Het promenade dek was ónze favoriete plek: je loopt hier een soort van “op straat”! Je hebt écht niet het gevoel dat je op een boot zit!

En achteraan op het promenade dek staan gezellige lounge sets waar je ‘s avonds even kan nagenieten van je dag….. De schitterende led-verlichting krijg je er gewoon als  bonus bij! 💜💙💚💛🧡❤️

Zoals ik al eerder vertelde hadden wij gekozen voor een balkonhut. Uiteraard bepaald deze keuze de prijs van je cruise… En een balkon (of een raam) is voor mij de meerprijs echt wel waard! Vooral als je aan “bakboord” zit, want het is toch wel fijn wakker worden, en dan uitzicht op wéér een nieuwe stad te hebben!

Stuurboord ligt aan de rechterkant van het schip (als je met je neus naar de voorzijde staat) , en kijkt dus meestal uit op zee… Misschien wel een factor om rekening mee te houden wanneer je gaat boeken! En natuurlijk is de voorkeur bij iedereen anders….

Het personeel is er ook eentje waard om te vermelden! Wat een toppers! Allemaal SUPER VRIENDELIJK!! En niet gemaakt hè! Nee, oprecht vriendelijk en behulpzaam! Echt fantastisch!

Wat deze vakantie betreft: de 5 dagen Dubai die wij voor onze cruise hadden geboekt waren top!

Er is namelijk ZOVEEL te zien in Dubai! En wij hebben ook nog lang niet alles gezien hoor!

Maar 1 dag? Dan moet je keuzes gaan maken hè: Marina district met Jumeirah beach of Burj Khalifa? Oude stad of The Palm? …..

Jammer, want het is allemaal even indrukwekkend!

Vandaar ons advies: plak toch maar enkele dagen extra aan je cruise!

De som van deze vakantie heeft geleid tot 1071 foto’s en filmpjes! En dat op 12 dagen! (Dit is reeds de “gefilterde” versie hè! 😱🙈🤷🏼‍♀️)

Het was top! We hebben veel gezien en volop genoten!

We’ll be back! 🚢⚓️👩🏼‍❤️‍💋‍👨🏻

Ps: dit keer geen foto’s maar wel een superleuk filmpje! Impressie van de boot! 😍🤩

1. Liesbeth:
    11 februari 2023
    Het was leuk om or avonturen te kunnen volgen. Fijn, Inge, dat je je buiten je comfort zone toch genoten hebt. Bedankt allebei voor de verhalen en de foto's en goede reis terug!
  2. Marjolijn Peeters-Diepstraten:
    11 februari 2023
    Heel indrukwekkend allemaal en wij hebben fijn mogen meegenieten. Wat een fantastische reis zeg. Wij gaan ook een keer naar Dubai. De cruise weet ik nog niet, maar Dubai zeker. Fijne terugreis en wij zien jullie snel weer om al jullie mooie verhalen te horen😘😘😘
  3. Erik van Rij:
    11 februari 2023
    Wat fijn om te horen dat het een geslaagde reis was, vooraf waren er toch af en toe de twijfels. Super ervaring..check👍
  4. Stefaan:
    11 februari 2023
    Heel erg genoten van jullie avonturen !
    Jullie hebben duidelijk een prachtige reis achter de rug 😘
  5. Jeanine:
    11 februari 2023
    Wij hebben genoten en komen voor tips en trucs op de lijn😃welkom thuis